RSS

_____________13. Mystery shopping dan____________

MS DAN_Rovinj  

prijavi_se

SAZNAJTE PRVI KAKVA JE KVALITETA USLUGE U TURIZMU!

Već trinaestu godinu za redom, Heraklea uspješno organizira dan posvećen kvaliteti usluge te posebnu pažnju posvećuje unapređenju iste u različitim sektorima poslovanja. Ove je godine Mystery shopping dan fokusiran na turizam kao jednu od glavnih gospodarskih grana.

Događaj se održava pod pokroviteljstvom Predsjednice Republike Hrvatske, Kolinde Grabar Kitarović.

Zanimljivi i stručni predavači govorit će o trendovima vezanim uz unapređenje poslovanja i kvalitete odnosa s gostima, psiholozi će nam reći kako mjeriti i unaprijediti rad djelatnika koji su u direktnom kontaktu s gostima.

Premijerno će se prezentirati rezultati istraživanja Tajni gost (mjerenje kvalitete usluge u turizmu) provedenog u sezoni 2016. godine koje svake godine organiziramo pro bono kako bismo dali svoj doprinos kvaliteti u turizmu.

Konferencija ima za cilj dati sudionicima mnogobrojne primjere uspješnih metoda za unapređenje usluge koju zahtjeva današnji gost. Sudionici će također prisustvovati i godišnjoj dodjeli nagrade za posvećenost kvaliteti usluge u turizmu.

Susret je namijenjen svima koji žele naučiti kako postići zavidne rezultate, a pritom doprinijeti općem poboljšanju kvalitete usluge u Hrvatskoj.

Nije važno biti bolji od drugih, važno je biti kvalitetniji!

*Svi sudionici mogu iskoristiti popust na smještaj u hotelu Lone. Kod za popust ćete dobiti prilikom prijave.

 

prijavi_se

 

Pogledajte program u nastavku:

PROGRAM 13. Mystery shopping dana

08:30 – 09:00 Registracija i kava

09:00 – 09:10 OTVARANJE KONFERENCIJE I DODJELA GODIŠNJE NAGRADE ZA POSVEĆENOST KVALITETI USLUGE U TURIZMU u 2016. godini

09:10 – 09:20 Prezentacija rezultata “Tajni  gost 2016” – Željka Bakmaz, voditeljica projekata, Heraklea d.o.o.

09:20 – 09:50 Psihologija današnjih i budućih gostiju – kako se prilagoditi svima? – Iva Maksimović, konzultatnt, edukacijski partner Ramiro d.o.o.

09:50 – 10:10 Kvaliteta u turizmu i održivi razvoj  Prof.dr.sc Mato Bartoluci, Ekonomski fakultet Zagreb, Katedra za turizam

10:10 – 10:30 Djelatnici – garancija kvalitete usluge – Dr. sc. Marinela Dropulić Ružić, Zavod za turizam, Institut za poljoprivredu i turizam Poreč 

10:30 – 10:50 PAUZA za kavu

10:50 – 11:10 CASE STUDY – Upravljanje kvalitetom usluge u Aminess objektima – Ana Tončić, voditelj Wellness centra, Aminess hotels & campsites

11:10 – 11:30 CASE STUDY –  Kako izgraditi turistički proizvod kroz kvalitetu usluge – Đurđica Šimičić, Upravljanje kvalitetom LHV i dir. razvoja proizvoda – zdravlje, Jadranka hoteli, Mali Lošinj

11:30 – 11:50 CASE STUDY – Grad Koprivnica – Mišel Jakšić, gradonačelnik grada Koprivnice

11:5012:00 Tko je ustvari tajni gost – TAJNI GOST

12:00 – 12:40 RADIONICA – Kreiranje prodajne kulture turističke destinacije – koliko propuštamo zaraditi dok pružamo lošu uslugu – Tomislav Bekec, edukacijski partner Paradigma 4B d.o.o.

NAGRADNA IGRA I ZATVARANJE KONFERENCIJE

13:00 – 14:00 – RUČAK I DRUŽENJE

 

MODERATORI: Sanja Gomuzak i Željka Bakmaz

KOTIZACIJA: 600,00 kn + PDV

SVOJE MJESTO OSIGURAJTE OVDJE: https://goo.gl/forms/V6R3fJtI5p72lITB2

 

 

ZAHVALJUJEMO NA POKROVITELJSTVU:

Predsjednici Republike Hrvatske Kolindi Grabar Kitarović

kolinda

IN Store

 

 

 

 

HVALA SPONZORIMA OVOG PROJEKTA     

        File written by Adobe Photoshop? 5.0NiKEL-logo-RGB

Paradigma logo

HSM Informatika  WATCH-CENTAR

logo BnE   CINESTAR-LOGO-1

HVALA MEDIJSKIM POKROVITELJIMA OVOG PROJEKTA:

4seasonscroatia        preuzmi      fijet_logo

logo PS i Direktor FINAL   PT-logo---white-vektorski

businessin logo

Izrada: Cingel d.o.o.