RSS

_____________14. Mystery shopping dan____________

 

SAZNAJTE PRVI NOVITETE U ISTRAŽIVANJIMA!

Već četrnaestu godinu za redom, Heraklea uspješno organizira dan posvećen kvaliteti usluge te posebnu pažnju posvećuje unapređenju iste u različitim sektorima poslovanja. Ove je godine Mystery shopping dan fokusiran na novitete u istraživanjima.

Zanimljivi i stručni predavači govorit će o trendovima vezanim uz unapređenje poslovanja i kvalitete odnosa s kupcima.

Premijerno će se prezentirati rezultati istraživanja „Što je kupcu bitno?“ provedenog u veljači 2018. godine. Kao i svake godine organiziramo pro bono projekte kako bismo dali svoj doprinos i proširili poglede na kvalitetu usluge i na to koliko je bitna u današnjem poslovanju.

Konferencija ima za cilj dati sudionicima mnogobrojne primjere uspješnih metoda za unapređenje usluge koju zahtjeva današnji kupac. Sudionici će također prisustvovati i godišnjoj dodjeli nagrade za posvećenost kvaliteti usluge.

Susret je namijenjen svima koji žele naučiti kako korištenjem novih pristupa postići zavidne rezultate, a pritom doprinijeti općem poboljšanju kvalitete usluge u Hrvatskoj.

 

Nije važno biti bolji od drugih, važno je biti kvalitetniji!

 

 prijavi_se

 

Pogledajte program u nastavku:

PROGRAM 14. Mystery shopping dana

 

08:30 – 09:00 Registracija i kava

09:00 – 09:10 OTVARANJE KONFERENCIJE I DODJELA GODIŠNJE NAGRADE ZA POSVEĆENOST KVALITETI USLUGE u 2017. godini

09:10 – 09:20 Prezentacija rezultata “Što je kupcu bitno?” – Željka Bakmaz, HERAKLEA d.o.o.

 

I BLOK

09:20 – 09:40 CASE STUDY  – Promotori – jedini prodavači – Svjetlana Arh, L’OREAL ADRIA d.o.o.

09:40 – 10:00 CASE STUDY  – Izazov uvoznika- kako motivirati ovlaštene trgovce – Lidija Buconić, UNIKOMERC-UVOZ d.o.o.

10:00 – 10:20 CASE STUDY  – Mystery uspješnog prodajnog prostoraIvana Validžić, BRIGADA d.o.o.

 

10:20 – 10:40 PAUZA za kavu

 

II BLOK

10:40 – 11:20 EDUKACIJSKO PREDAVANJE  Motivacija zaposlenika – Tanja Pureta, RAMIRO d.o.o.

11:20 – 11:40 CASE STUDY  – Mjerenje kvalitete usluge u regiji Tatjana Dokić, SPORT VISION d.o.o.

11:40 – 12:00 CASE STUDY  – Kvalitete usluge u regiji Adriatic – Slobodan Mitrović, Renault Nissan ADRIATIC

 

III BLOK

12:00 – 12:30 Izazovi regionalnih projekata mjerenja kvalitete usluge – Sandra Panić, agencija SMART PLUS RESEARCH, Srbija i Sanja Gomuzak, agencija HERAKLEA, Hrvatska

12:30 – 12:45 NAGRADNA IGRA I ZATVARANJE KONFERENCIJE

13:00 – 14:00 RUČAK I DRUŽENJE

 

MODERATORI: Sanja Gomuzak i Željka Bakmaz

KOTIZACIJA: 500,00 kn + PDV

SVOJE MJESTO OSIGURAJTE OVDJE: PRIJAVNICA

 

HVALA SPONZORIMA OVOG PROJEKTA     

        File written by Adobe Photoshop? 5.0

 

 

 

WATCH-CENTAR

 

HVALA MEDIJSKIM POKROVITELJIMA OVOG PROJEKTA:

     logo PS i Direktor FINAL        PT-logo---white-vektorski

GALERIJA SLIKA:

    

 

 

Izrada: Cingel d.o.o.