RSS

Heraklein recept za izvrsnu uslugu

1. Pripremite podatak tko su Vam kupci i što zaista žele od Vas.

2. Servirajte im točno onakvu uslugu kakvu očekuju od Vas na sljedeći način:

U zdjelu stavite:

1 ljubazan pozdrav

20 dag iskrenog osmijeha i

3 otvorena pitanja

Uspite 2 moguća rješenja za kupčev problem i tonu strpljenja.

Sve dobro promiješajte te zapecite na umjerenoj temperaturi.

Kada se ohladi, začinite edukacijom i motivacijom djelatnika te omotajte sve u kontinuirani mystery shopping.

Svaki puta prije serviranja – podgrijte redovnom zahvalom kupcu.

Konkretne savjete kako možete unaprijediti svoju uslugu dobivate od nas uz izvještaj o provodenom mystery shoppingu, a ukoliko želite naučiti kako u pet koraka dovesti uslugu u svom poduzeću do izvrsnosti – priključite se našoj Customer service akademiji.

Izrada: Cingel d.o.o.