RSS

Heraklein recept za izvrsnu uslugu

1. Pripremite podatak tko su Vam kupci i što zaista žele od Vas. 2. Servirajte im točno onakvu uslugu kakvu očekuju od Vas na sljedeći način: U zdjelu stavite: 1 ljubazan pozdrav 20 dag iskrenog osmijeha i 3 otvorena pitanja Uspite 2 moguća rješenja za kupčev problem i tonu strpljenja. Sve dobro promiješajte te zapecite na umjerenoj temperaturi. Kada se ohladi, začinite edukacijom i motivacijom djelatnika te omotajte sve u kontinuirani mystery shopping. Svaki puta prije serviranja - podgrijte redovnom zahvalom kupcu. Konkretne savjete kako možete unaprijediti svoju uslugu dobivate od nas uz izvještaj o provodenom mystery shoppingu, a ukoliko želite naučiti kako u pet koraka dovesti uslugu u svom poduzeću do izvrsnosti - priključite se našoj Customer service akademiji.
Izrada: Cingel d.o.o.