RSS

JOLLY- JBS – primjer izvrsne usluge u srcu Dalmacije (2007)

PROFIL TVRTKE 

Tvrtka Jolly-JBS d.o.o. osnovana je 1989. godine u Drnišu, gdje je otvorena i prva maloprodaja. Bio je to prvi privatni maloprodajni objekt u Drnišu, a drugi u županiji.

Za vrijeme rata, tvrtka se seli u Šibenik gdje 1992. godine otvara Market Jolly Šibenik. Već tada se vidjelo da je tvrtka Jolly drugačija od ostalih. Konstantne promocije, degustacije, a posebno odnos prema kupcima su bili visoko iznad tada uobičajenih standarda.

Poseban odnos prema kupcima bila je ključna stavka uspjeha za razdoblje 1995. – 1999. kada je Jolly-JBS bio najveća veleprodaja u županiji, te ekskluzivni distributer za Panonsku pivovaru, Badel i dr.

1999. godine otvoren je supermarket Jolly Bilice. Korak naprijed u odnosu s kupcima napravljen je uvođenjem novog, do tada u Šibeniku nepoznatog radnog mjesta – hostesa.

Kratki pregled povijesti tvrtke po važnijim godinama:

1989.g. – otvaranje prvog marketa u Drnišu

2001.g. – 10 članica, među kojima je i tvrtka Jolly-JBS, osnivaju grupaciju CBA

2002.g. – uvođenje privatne marke Smiješak i CBA

2002.g. – uvođenje Jolly klub kartice

2003.g. – Otvorenje shopping centra Jolly u Ražinama – Svo znanje i iskustvo stečeno kroz godine uloženo je u otvaranje Shopping centra na Ražinama, prekrasnog objekta veličine 7.000 m2 uređenog po najvišim standardima od milja zvan Grad na kraju grada

2004.g. – uvođenje preko 150 artikala privatne robne marke

2005.g. –daljnje širenje, otvaranje novih marketa po županiji pa i šire

2007.g. – danas Jolly JBS ima 24 trgovine – 16 Marketa , 5 Supermarketa i 3 Shopping centra

 

SITUACIJA

Jolly vidljivo bilježi razvoj i brzo širenje. Za to je između ostalog uvelike zaslužna upravo i njihova predanost odnosu prema kupcima. Postavili su svoje standarde koji su prepoznatljivi i koji ukazuju na kvalitetu i samih proizvoda i usluge. Želja za daljnjim unapređenjem poslovanja dovela ih je i do mystery shoppinga. Pomoću tog alata za mjerenje kvalitete usluge željeli su kontrolirati poštivanje svojih standarda na svim svojim prodajnim mjestima.

 

REZULTATI

Započeli su sami, no ubrzo su uvidjeli da neutralan i profesionalan pristup omogućuje brže i kvalitetnije informacije. Suradnju s Herakleom započinju u studenom 2005. godine i već su prvi rezultati ukazali na zavidan rezultat u odnosu na sva ostala prodajna mjesta u Dalmaciji i to čak 88,79%. Zanimljivo je da je već sljedeći mjesec, inače za maloprodaju upravo onaj najvažniji, prosinac taj postotak iznosio 95,29%. Od tada provode mystery shopping svaki mjesec i kontinuirano unapređuju uslugu, a rezultate implementiraju u sustav nagrađivanja menadžmenta i djelatnika. Nakon postizanja određenog nivoa standarda iste su promijenili i dodatno povećali. I sami djelatnici su ubrzo uvidjeli prednosti mystery shoppinga i trude se iz mjeseca u mjesec postići sve bolje rezultate kako bi njihovi kupci bili što zadovoljniji i kako bi se iznova vraćali u Jolly.

U ožujku 2007. ukupni rezultati su bili 97,93%, a kontinuirano održavanje kvalitete usluge na ovako zavidnom nivou uistinu je za svaku pohvalu. Njihova kvaliteta usluge u prodavaonicama daleko je iznad konkurencije i može se ponositi ne samo konkretnim brojkama već, i puno važnije, zadovoljnim kupcima.

Izrada: Cingel d.o.o.