RSS

Savjeti

Korisni savjeti Kako ostvariti 100% rezultat u tajanstvenoj kupnji? Svako poduzeće ima svoje standarde na temelju kojih agencija izrađuje upitnik. Dobar put do 100% jest pozdraviti kupca, ponuditi mu pomoć, postaviti 2-3 pitanja kako bi se saznalo što mu treba, ponuditi mu odgovarajuće proizvode i usluge pritom naglašavajući koristi za kupca, a ne osobine proizvoda ili usluge, ponuditi dodatne proizvode i usluge, pozvati na kupnju, zahvaliti na kupnji, pozdraviti i naravno cijelo vrijeme sve uz osmijeh. Kako povećati prodaju u kratkom roku? Akcijom ulovite tajnog kupca! Zašto - zato što djelatnici nude dodatne proizvode, ispravno postupaju na dogovoreni način ne bi li dobili nagradu od tajnih kupaca. Provjereno u Hrvatskoj i Europi - prodaja raste u kratkom roku. Kako priopćiti rezultate tajanstvene kupnje kolegama? Prilikom komunikacije rezultata treba imati na umu da nema smisla uperiti prstom u krivce ili ih tražiti, bitno je usredotočiti se na uslugu u cjelini i na to što se može unaprijediti i kako. Heraklea će Vam uz konačan izvještaj poslati savjete za komunikaciju rezultata te uz samu prezentaciju i najčešća pitanja i odgovore koje Vas kolege mogu pitati. Bitno je naglasiti da nema smisla uperivanje prstom, traženje krivaca, već je bitno usredotočiti se na kvalitetu usluge u cjelini i na to što se može unaprijediti. Naša je sugestija da prvu prezentaciju rezultata visokom i srednjem menadžmentu odradi Heraklea, kako bi otklonili sve nedoumice te nakon toga mogu pravilno prenijeti informacije dalje. Kako pravilno rukovati i najbolje upotrijebiti tajanstvenu kupnju? Idealno je kao prvi korak napraviti istraživanje tržišta kako bi se saznalo što kupci od nas očekuju i što im je i koliko važno. Na temelju toga postaviti standarde te njihovo poštivanje izmjeriti tajanstvenom kupnjom. Zatim rezultate iskoristiti za edukaciju djelatnika te potom kontinuirano provoditi tajanstvenu kupnju i njezine rezultate ukomponirati u sustav motivacije prodajnog osoblja i menadžmenta. Zašto nekad ne uspije primjena tajanstvene kupnje? (rezultati portugalske agencije Ideateca) • Zaposlenici su fokusirani na negativno • Radnici ne znaju što se od njih očekuje • Menadžeri ne znaju iskomunicirati rezultate • Radnici misle – teško je raditi s kupcima i to nitko dovoljno ne razumije • Radnici misle - opet isto, ništa novo, to smo već čuli
Izrada: Cingel d.o.o.