RSS

8. Mystery shopping dan – 15.3.2012.

 

 

Bez povratnih informacija nemoguć je uvid u pravo stanje stvari niti je moguć put do uspjeha, kako privatno, tako i poslovno. A u poslu nam ono što ne znamo MOŽE itekako naškoditi.

Svakodnevno smo iz sekunde u sekundu bombardirani raznim informacijama s terena, međutim, koje sve informacije možemo dobiti od najvažnijih osoba za naš posao, od naših kupaca, na koji način doći do njih, gdje se one sve nalaze i kako njima najučinkovitije upravljati da bismo ostvarili poslovni uspjeh, saznajte na 8. po redu Mystery shopping danu pod pokroviteljstvom portala Poslovni turizam i Poslovni savjetnik s temom FEEDBACK MANAGEMENT – Upravljanje povratnim informacijama o kupovnom iskustvu, koji će se održati

 

u četvrtak, 15. ožujka 2012. od 8 do 14 h

u Hotelu Antunović u Zagrebu

 

Za koga?

  • Poduzetnike i direktore
  • direktore marketinga i prodaje te voditelje odjela kvalitete usluge
  • HR menadžere
  • voditelje projekata

 

Zbog čega – što Vas očekuje?

  • Odličan networking
  • Najnovija saznanja iz teorije i prakse mystery shoppinga i ostalih metoda prikupljanja povratnih informacija, te područja kvalitete usluge i unapređenja prodaje
  • Poklon javnosti povodom 10 godina Herakleina rada – konkretna analiza uzroka loše usluge po pojedinim djelatnostima i kako to poboljšati
  • NOVO – 100% otvoreno – po prvi puta podjela iskustva iz prve ruke – nazivamo stvari pravim imenom – i klijenti i agencije govore o svim prednostima i manama te izazovima korištenja mystery shoppinga
  • Dodjela Nagrade za najbolju uslugu za 2011.
  • Nagradna kotizacija Herakleine Akademije za kvalitetu usluge za jednog od sudionika

 

SPONZORI i PARTNERI 8. MS DANA: tiskara Drim, Black Frame, Educamix, Sretan dan, Kraš, Senso plus, Filaks

 

MEDIJSKI POKROVITELJI: poslovniturizam.com, Poslovni savjetnik, Progressive magazin, Business.hr

 

Kotizacija za događaj iznosi 599 kn+PDV.

SAMO ZA HERAKLEINE KLIJENTE (i stare i nove) – dvije osobe iz poduzeća koje je Heraklein klijent imaju slobodan ulaz, dok treća i svaka sljedeća ima 50% popusta.

 

PRIJAVNICU MOŽETE PREUZETI OVDJE.

 

Svoj dolazak možete potvrditi na dolje navedene brojeve telefona ili na e-mail adresu marijan@heraklea.hr

Za sve potrebne informacije sa zadovoljstvom Vam stojimo na raspolaganju.

Marijan Kiš, voditelj ureda

Tel:        01/48 11 760

Fax:       01/48 11 792

Mob:      098 386 592 (Marijan) i 099 214 00 30 (Kristina)

 

PLANIRANI PROGRAM 8. MYSTERY SHOPPING DANA

 

TEMA: UPRAVLJANJE POVRATNIM INFORMACIJAMA O KUPOVNOM ISKUSTVU (FEEDBACK MANAGEMENT)

 

Datum: 15.ožujka 2012.

Mjesto: Hotel Antunović, dvorana Beethoven

Vrijeme: od 8 do 14 h

 

PROGRAM:

8.00 – 8.15 h kava, brza registracija

8.15 – 9.00 h speeddating networking

 

9.00 – 9.45 h – Tajni gost na Lošinju kao dio brendinga otoka vitalnosti – Đurđica Šimičić, direktorica Turističke zajednice Grada Malog Lošinja i Kristina Žilić, voditeljica mystery shopping projekata u Heraklei

9.45 – 10.15 h –  Kakva je usluga u Hrvatskoj? – detaljan pregled kvalitete usluge u Hrvatskoj po pojedinim djelatnostima uz analizu uzroka i područja za unapređenje povodom 10 godina Herakleina rada – Kristina Horbec, direktorica Heraklee

 

Pauza za kavu od 10.15 do 10.45 h.

 

10.45 – 12.00 h – Okrugli stol sve prednosti i mane pojedinih metoda prikupljanja, analize, tumačenja i korištenja povratnih informacija (mystery shopping, istraživanje zadovoljstva, novi alati i metode) – gosti – klijenti s višegodišnjim iskustvom u primjeni mystery shoppinga i ostalih metoda te istraživačke agencije (Opel, OTP, Erste banka, Kozmo, Promocija Plus, GfK, Hendal …)

12.00 – 12.20 h – 555 aplikacija – recite kako Vam je bilo i promijenite svijet na bolje – Eduard Bočkaj, Media Capital

12.20 – 12.50 h – Ping pong – prikupljanje povratnih informacija u funkciji izgradnje brenda – Manuela Šola, Abrakadabra

 

12.50 h – Dodjela Herakleine nagrade za posvećenost kvaliteti usluge za 2011.

 

12.55 – 13.05 h – Otkrijte priču iza prvoga hrvatskog koktela koji promovira hrvatski način života diljem svijeta – Marin Nekić, suvlasnik Hemingway bara

 

13.05 – 14.00 h ručak

 

BIOGRAFIJE GOVORNIKA:

ĐURĐICA ŠIMIČIĆ, Turistička zajednica Grada Malog Lošinja

Đurđica Šimičić zadnjih 6 godina provodi na mjestu direktorice Turističke zajednice Grada Malog Lošinja. Ima iskustvo u vođenju projekata, donošenju poslovnih odluka, u radu na projektima od lokalnog i državnog značaja. Naglašava da stanovnici turističke destinacije moraju imati organizacijsku kulturu i prihvaćati viziju, te svoje aktivnosti usmjeravati zajedničkom cilju. U razvoju turističkog proizvoda moramo analizirati vrijednosti i posebnosti, ocijeniti mogućnosti i pripremiti plan koji je sveobuhvatan, konkurentan, inovativan i realan, da ga se u praksi može realizirati.

Turistička zajednica pokrenula je s Gradom Malim Lošinjem mnogobrojne projekte, provodi uspješan destinacijski menadžment i usko surađuje sa gospodarstvenicima i stanovnicima arhipelaga. Upravo radi toga kreće zajedno sa suradnicima u Turističkoj zajednici i Gradom Malim Lošinjem u potpuno inovativan projekt Tajni kupac u destinaciji – ugovor s istinom. Pokrenula je niz inicijativa za poboljšanje turističke ponude tog otoka, a ideja vodilja joj je Otok vitalnosti što ju je potaknulo na brendiranje otoka kao destinacije. Također, osvojila je brojne turističke nagrade, a projekt „Tajni gost na Lošinju“ koji je osmislila u suradnji s Herakleom, bit će prezentiran u svibnju na konferenciji MSPA Europe (Mystery shopping providers association) na Sardiniiji.

 

 

KRISTINA HORBEC, Heraklea, Zaokret

Kristina Horbec rođena je 8. veljače 1976. u Zagrebu. 1998. diplomirala je marketing na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu i 2008. završila EMBA na CBA poslovnoj školi dok 2010. završava Leadership NLP Akademiju.

Od 2002. vlasnica je Heraklee, prve agencije u Hrvatskoj specijalizirane za mystery shopping (istraživanje tržišta metodom tajnog kupovanja), u sklopu koje je pokrenula i projekte Mystery shopping dana i dodjele Nagrade za posvećenost kvaliteti usluge, a od 2010. i tvrtke Zaokret u sklopu koje projektom Business Cafea potiče malo poduzetništvo te se bavi osobnim rastom i razvojem.

Redovito piše stručne članke, blog Zaokret na http://blog.zaokret.com te drži predavanja o kvaliteti usluge, poduzetništvu i temama iz područja osobnog rasta i razvoja.

Uz Veronicu Karlsson koautorica je prve stručne knjige o mystery shoppingu na svijetu, naziva “Measuring Management and The Moment of Truth”, a sa Sašom Petrom napisala je knjigu “Tajna nestalog kupca”.

Dvaput je dobila “MSPA Europe PR and Marketing Award”, nagradu za najuspješnije promoviranje mystery shoppinga u Europi u 2004. i 2005. godini.

Godine 2007. dobila je CROMINU nagradu za najboljeg menadžera godine u kategoriji mladi menadžer kao prva žena u toj kategoriji i najmlađi menadžer, a u svibnju 2008. dobila je MSPA Hall of Fame Award, priznanje za uspješno promoviranje mystery shopping u Jugoistočnoj Europi.

Prije pokretanja Heraklee radila je četiri i pol godine u Plivi.

 

 

MANUELA ŠOLA, Abrakadabra

Manuela Šola rođena je u Bjelovaru 17. rujna 1978. Godine 1999. diplomirala je vanjsku trgovinu na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Uslijedila je Škola za osobni i organizacijski razvoj te Londonska škola za odnose s javnošću kao i Executive MBA na CBA poslovnoj školi.

Vlasnica je i direktorica Abrakadabre, agencije za odnose s javnošću i event management, tvrtke koja je u četiri godine postala jedna od 20% najvećih PR agencija u Hrvatskoj.

Kontinuirano pohađa edukacije na brojnim seminarima na temu osobnog i organizacijskog razvoja, upravljanja timovima i projektima, internih komunikacija i vještina pregovaranja te odnosa s javnošću i interesno utjecajnim skupinama.

Članica je Izvršnog Odbora Udruge malih i srednjih poduzetnika u Hrvatskoj udruzi poslodavaca (HUP) i Hrvatske udruge za odnose s javnošću, a kao strastvena jedriličarka članica je i Hrvatskog jedriličarskog saveza.

 

 

EDUARD BOČKAJ, Media Capital

Eduard Bočkaj rođen je 12. lipnja 1974. u Zagrebu. Godine 1996. magistrirao je strojarstvo na Imperial College u Londonu, a 2001. završio je MBA na INSEAD-u u Francuskoj.  Karijeru je počeo u Monte Carlu radeći na razvoju i lansiranju novih proizvoda za Zepter, a nastavio u muzičkoj industriji kao direktor korporativne strategije sa M&A aktivnostima za BMG u New Yorku gdje je sudjelovao u spajanju tvrtki Sony i BMG.

Vlasnik je tvrtke Media Capital, koja je definirala i postavila pravila medijskog zakupa televizija u suradnji sa nacionalnim komercijalnim TV postajama. Kao prvi direktor prodaje RTL televizije sa svojim timom podigao je tržišni udio sa 0% na 44% u dvije godine, a u sljedeće tri napravio isto za NovuTV podignuvši joj tržišni udio u oglašavanju sa 10% na 48%. Od 2011. direktor je prodaje produkcijske kuće MediaPro koja proizvodi prime time program za najgledanije istočnoeuropske televizije u šest zemalja.

Na zabavu putem televizije, koncerata, sportskih događaja ili izlazaka godišnje u Hrvatskoj troši preko 500M EUR a goste se rijetko pita: “Kako je bilo?” Bez pitanja i odgovora na to pitanje reputacija organizatora je izvan kontrole i prepuštena slučaju. Pitati za dojam i ostaviti dojam znak je pristojnosti. 555 je igra stvaranja reputacije skupljanjem dojmova. 555 igrače pita “KAKO JE BILO” i njihov dojam nagrađuje. 555 se brine da osoba odgovorna za doživljaj dobije sliku dojma kao prigovora, pohvale ili komentare svojih gostiju.

 

 

 

KRISTINA ŽILIĆ, Heraklea

Kristina Žilić rođena je 24. veljače 1988. u Zadru. 2011. godine diplomirala je marketing na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu te stekla titulu magistra ekonomije.

Od 2010. zaposlena je u Heraklei, gdje je u kratkom vremenu napredovala do mjesta voditelja projekata. Do danas je uspješno završila više od 120 projekata na kojima je surađivala s mnogim eminentnim hrvatskim i inozemnim kompanijama. Također, surađuje s partnerima u Sloveniji, Srbiji, Austriji, Mađarskoj, Makedoniji te Bosni i Hercegovini.

Redovito piše članke za medije, Heraklein blog te sudjeluje u organizaciji evenata.

U svibnju ove godine prezentirat će projekt „Tajni gost na Lošinju“ na europskoj konferenciji u Sardiniji u organizaciji MSPA (Mystery Shopping Providers Association).

 

 

 

http://www.heraklea.hr/wp-content/uploads/2012/02/8-MS-dan-PRIJAVNICA.doc

This post is also available in: English

Prikaži sve novosti
Izrada: Cingel d.o.o.