RSS

Istine i zablude o tajanstvenoj kupnji

  • Mystery shopping/tajanstvena kupnja nije špijuniranje radnika već je poslovni alat kojemu je cilj unaprijediti kvalitetu usluge kupcima, a ne uhvatiti zaposlenike kako pogrešno rade ili ih otpustiti.
  • Tajanstvena kupnja nije ocjenjivanje nečijeg rada već je objektivno mjerenje cjelokupnog kupovnog iskustva.
  • Tajanstvena kupnja nije isto što i klasično istraživanje tržišta već su oni međusobno komplementarni.
  • Cilj tajanstvene kupnja je mjeriti i unaprijediti kvalitetu usluge kupcima.
  • Tajni kupci nisu zahtjevni i “teški” kupci već prosječni tipični kupci koji odgovaraju profilu ciljnog kupca klijenta.
  • Posao tajnog kupca nije traženje grešaka već objektivno izvještavanje o tom što se dogodilo na prodajnom mjestu za vrijeme njegova posjeta.

This post is also available in: English

Izrada: Cingel d.o.o.