RSS

Can you handle the thruth? 06/2011

Dragi čitatelji,

zadovoljstvo nam je pozdraviti Vas u još jednom broju našeg newslettera iz svijeta mystery shoppinga i kvalitete usluge. Pred vruće ljetne dane, prije nego što svi počnemo razmišljati samo o tome kako da se što bolje rashladimo, pozvali bismo Vas da razmislite o kvaliteti usluge – onoj koju Vi pružate, ali i onoj koju drugi pružaju Vama.

GUEST 2011

Koliko ste zadovoljni uslugom koju pružate Vi ili Vaši djelatnici, a koliko onom koju je netko drugi pružio Vama? Kako biste saznali tko pruža najbolju uslugu u susjedstvu, za Vas smo proveli regionalno istraživanje o kvaliteti usluge, tzv. GUEST 2011, te saznali kako naši susjedi Slovenci i Makedonci prednjače u usluzi, dok smo mi, turistička zemlja, tek na trećem mjestu. Ako Vas zanimaju detalji istraživanja, dostupni su na http://www.heraklea.hr/heraklea_savjetuje/rezultati_istrazivanja/guest-2011-tko-je-najbolji-u-regiji/

INOVATIVNI PROJEKTI

U lipnju smo započeli s pripremom brojnih inovativnih projekata. Zasad je najviše odjeknuo onaj s Turističkom zajednicom grada Malog Lošinja, koji smo pokrenuli zajedničkim snagama, ne bismo li unaprijedili uslugu pruženu na tom predivnom otoku. Tajni kupci uživat će tjedan dana na otoku Lošinju pritom provjeravajući kvalitetu usluge u brojnim objektima na otoku. Zanima Vas više? Linkovi http://www.heraklea.hr/priopcenja_za_medije/tajni-gosti-stizu-na-mali-losinj/ ili http://www.youtube.com/watch?v=aq2pe04yGnM sigurno će dati odgovore na sva Vaša pitanja.

HCSA

S prvim vikendom u srpnju završili smo s prvom generacijom Herakleine Customer Service Akademije. Osmero polaznika steklo je diplomu Stručnjaka za kvalitetu usluge, a stečena znanja i vještine prezentirali su nam na završnom vikendu, na seoskom imanju Stari Dud nedaleko Siska. Povratne informacije polaznika su odlične, a i sami predavači iznimno su zadovoljni znanjem koje su stekli naši polaznici.

Komentare nekih od polaznika Akademije možete pogledati na http://www.heraklea.hr/priopcenja_za_medije/prva-generacija-strucnjaka-za-kvalitetu-usluge-heraklea-customer-service-akademije/.

Bogatiji za iskustvo s prve generacije, upise za novu generaciju pripremamo na jesen.

A KAKO VI TO RADITE?

Odlučili ste koristiti metodu mystery shoppinga odnosno tajanstvene kupnje? Želite unaprijediti svoju uslugu, prodaju, rezultate? Želite povratnu informaciju s terena?

Pitamo Vas, jeste li sigurni da je zaista želite?

http://www.youtube.com/watch?v=PWSx0bBiNIs

Vjerujemo kako je svima poznata ova scena iz filma „Malo dobrih ljudi“ (Few good men), gdje mladi odvjetnik silno želi saznati istinu. Slično pitanje trebamo si i mi postaviti kad god zatražimo nekoga povratnu informaciju… a upravo to dolazi rezultatima mystery shoppinga.

Kad naručite ovakvo istraživanje, svakako se trebate pripremiti na rezultate, kakvi god oni bili jer u konačnici – čemu naručiti nešto što ćemo spremiti pod tepih?

Neki od naših klijenata kažu kako je za njih mystery shopping „Ugovor s istinom“ ili „Pogled istini u oči“. Bilo bi nam drago kada bi svi upravo tako razmišljali…. Vidjeli što se zaista događa te krenuli to unaprijediti. Onako kako kaže krilatica poduzeća Zaokret – „Kreni od sebe!“

ZAOKRET

A krenuvši upravo od sebe, Zaokret je dobio novi web (http://www.zaokret.com/). Business Cafe, seminar Sam svoj gazda te Ana’s sensual fitness retreat samo su neke od usluga Zaokreta u kojima neprestano sudjelujemo i uživamo u njima te ih svakako preporučujemo!

Za kraj, prije nego što svi pobjegnemo na godišnje odmore, želimo Vas srdačno pozdraviti te poželjeti dugo, toplo i naravno, kvalitetno ljeto!

Heraklea tim

Prikaži sve novosti
Izrada: Cingel d.o.o.