RSS

Heraklea newsletter – listopad 2011. – Učimo dok smo živi

Poštovani čitatelji,

 

na početku još jednog jesenskog javljanja upućujemo vam srdačan pozdrav i dobrodošlicu u naš deseti ovogodišnji newsletter. Za vas smo ovog puta pripremili novosti iz naših redova kao i iz svijeta mystery shoppinga, te novosti o konferencijama na kojima ćemo se, nadamo se, imati prilike sresti.

 

Moć znanja

Mnogi često govore kako je „ponavljanje majka znanja“ te kako se „uči dok si živ“. Vjerujemo kako ćete se svi složiti s tim izjavama, štoviše, sigurni smo ste barem jednu od njih nekad iskoristili. Potaknuti tim motom i željom za unapređenjem poslovanja, i ove smo jeseni organizirali edukacije tajnih kupaca diljem Hrvatske, te smo posljednja dva tjedna u mjesecu posvetili putovanju i edukaciji naših novih tajnih kupaca, te ujedno i podsjetili one koji su duže s nama na osnove tog posla.

Jedna od važnih informacija na koju skrećemo pažnju naših tajnih kupaca, a sada i vašu, jest upravo činjenica da treba znati kada treba stati s određenim aktivnostima – nuđenjem dodatnih proizvoda, poticanjem na kupnju, postavljanjem pitanja, nastavkom komunikacije. Upornost je, kao značajka karaktera, osobina koja se ističe kao vrlina i bez koje svakako ne bi bilo niti kvalitetne usluge i rada na sebi, no ponekad se u toj upornosti izgubi smisao – za kupca, prodavača, sugovornika. U tom je trenutku naš najjači alat – ljudski razum.

Kako ne bi sve ostalo samo na edukaciji unutar lijepe naše, i naša krovna organizacija – MSPA (Mystery Shopping Providers Association), donijela je nove i unaprijeđene etičke standarde za obavljanje mystery shoppinga, te je uvela novu funkciju – Guvernera kako bi se unaprijedilo upravljanje udruženjem, a samim time i našim poslovanjem.

 

Novi projekti

Kao i u gotovo svakom dosadašnjem newsletteru, željeli bismo vam predstaviti neke od naših novih projekata. Drago nam je što se možemo pohvaliti uspješno uspostavljenom suradnjom s frizerskim studiom i salonom TOM, s kojim provodimo zanimljive mystery shopping projekte u kojima su, vjerujemo, u konačnici najzadovoljniji naši tajni kupci koji svakog mjeseca imaju nove frizure. J

Vlasnik studia ujedno je bio i polaznik prve generacije Heraklea Customer Service Akademije koja sa sljedećom generacijom nastavlja u rujnu 2012. godine. Sve informacije o programu, predavačima, rasporedu predavanja i cijeni dostupni su OVDJE.

 

Konferencije

Nastavno na odlomak posvećen znanju i mi sami u studenom ćemo posjetiti nekoliko konferencija ne bismo li naučili nešto novo. Od 13. do 15. studenog nalazit ćemo se na konferenciji Dani hrvatskog osiguranja 2011 u Rovinju, gdje ćemo se, osim kao sudionici, predstaviti i kao predavači te se osvrnuti na važnost usluge kod osiguravajućih kuća. Već dan kasnije, 16. studenog u Zagrebu naša će direktorica, Kristina Horbec, na konfererenciji Superprodavač držati predavanje o kvaliteti usluge. Vjerujemo kako će ove dvije konferencije pomoći i nama u daljnjem razvoju i unapređenju poslovanja.

 

Sveprisutni

Ukoliko ste propustili a zanima vas, članke o customer serviceu i važnosti kvalitete usluge, osim na našoj internetskoj stranici, možete pronaći i u novim brojevima časopisa Professional i Progressive, te na našem blogu i Facebook profilu.

 

Do sljedećeg susreta pozivamo vas da i dalje pratite naš rad te vam upućujemo…

 

…srdačan pozdrav od Heraklea tima

Prikaži sve novosti
Izrada: Cingel d.o.o.