RSS

Heraklea newsletter – polugodišnje pospremanje u znaku kvalitete usluge

Dragi čitatelji,

pola godine je iza nas i vjerojatno se već sad svi pripremaju za polugodišnje izvještaje, ali i godišnje odmore. Međutim, prije godišnjih odmora je potrebno završiti još neke sitnice i dati maksimum da bi se onda mogli zasluženo opustiti. Ljeto je pred svima, dobrodošlo za punjenje energije prije nego se sve zahukta na jesen.

A na jesen nas čeka Heraklea Customer Service Akademija!

Prijavljeni strpljivo čekaju prvi modul kako bi započeli s učenjem i pretvorili sebe u stručnjake za kvalitetu usluge. Program koji kroz pet modula vodi od istraživanja tržišta, preko motivacije djelatnika pa sve do stvaranja brenda poduzeća sastavljen je na način da svaki polaznik može individualno prilagoditi sve materijale, a predavači su vrhunski stručnjaci iz renomiranih poduzeća. Želite li svojem poduzeću priuštiti stručnjaka za kvalitetu usluge koji ce moći samostalno voditi brigu o kulturi uslužnosti u poduzeću, orijentiranom prema kupcima i djelatnicima, prijave su još uvijek otvorene. Na stranici http://csakademija.heraklea.hr/ dostupna je prijavnica te svi podaci o programu, cijeni, predavačima i modulima, kao i kontakti za sva dodatna pitanja. Heraklea Customer Service Akademija se održava pod pokroviteljstvom časopisa Poslovni savjetnik i Direktor.

Tajni gost na Lošinju na Sardiniji

Tajni gost se u svibnju malo prošetao i do Sardinije. Naime, na 12. po redu međunarodnoj konferenciji pružatelja usluga mystery shoppinga održanoj od 29. – 31. svibnja 2012., koju organizira MSPA (Mystery shopping providers association), Heraklea je s projektom Tajni gost na Lošinju dobila priliku predstavljanja i upoznavanja s hrvatskom obalom. Projekt koji se provodi u suradnji s Turističkom zajednicom Grada Malog Lošinja, naišao je na veliko odobravanje i interes, a nemalo stranih sudionika se javilo da bi i oni rado bili tajni gosti na hrvatskoj obali.

GUEST  – Hrvatska po kvaliteti usluge konačno najbolja u regiji

U vremenskom periodu od 23. travnja do 12. svibnja, Heraklea je, u suradnji s agencijama za tajanstvenu kupnju u regiji, četvrti put zaredom, provela istraživanje osnovnih elemenata kvalitete usluge, s ciljem pronalaska najboljih u regiji. U šest zemalja, Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Srbiji, Crnoj Gori i Makedoniji, tajni kupci posjetili su 800 različitih objekata te obraćali pažnju na pet osnovnih elemenata dobre usluge: pozdrav, utvrđivanje potreba/želja kupaca, predstavljanje proizvoda, nuđenje dodatnog proizvoda i zahvala na posjetu. U četvrtoj godini istraživanja, Hrvatska je konačno zauzela prvo mjesto u kvaliteti usluge (76,03%), preuzevši ga od Slovenije (75,09%) koja je do sad čvrsto bila na tom mjestu. Najbolje smo rezultate zabilježili u uslužnim djelatnostima, dok su supermarketi standardno najlošiji. Turizam i ugostiteljstvo, grana od koje uobičajeno očekujemo mnogo, smjestila se na treće mjesto, a ispred njih su bezninske postaje koje su značajno unaprijedile svoju kvalitetu usluge. O kvaliteti usluge u turizmu pričalo se i u emisiji Provjereno, na Novoj TV

Tko se boji doktora još

Osim turizma, ugostiteljstva i maloprodaje, još je jedna grana djelatnosti zastupljena u ljudskim životima, a to je zdravstvo. Ispitali smo je li kvaliteta usluge u tom dijelu na primjerenoj razini i koliko su građani zaista zadovoljni. Naime, samo 16% ispitanika smatra da je kvaliteta usluge na zadvoljavajućoj razini, a čak 82% ispitanika smatra suprotno. Međutim, usprkos tome što tako smatraju, 20% ispitanika je izjavilo da je osobno zadovoljno s kvalitetom usluge. Iskustva pacijenata i njihovih obitelji su se zbilja pokazala šokantnima, no vjerujemo kako će se uskoro vidjeti napredak.

 

Heraklea tim

Prikaži sve novosti
Izrada: Cingel d.o.o.