RSS

Heraklea newsletter – 10 godina brige o usluzi

Heraklea na novoj adresi

Od 1.1. 2012. Heraklea posluje na novoj adresi, Savska opatovina 30 (http://www.heraklea.hr/kontakt/) dok je sjedište tvrtke ostalo na adresi Petrovaradinska 1c.

 

Heraklea slavi 10 godina poslovanja

2012. Heraklea obilježava kao 10. godinu poslovanja.
Kada smo kretali 2002. čuli smo komentare poput „Tko će to kupiti?“; „ Što se sve današnja mladež neće sjetiti“ i „Nama rođaci i prijatelji jave sve kad nešto ne valja.“
2012. Heraklea se može pohvaliti s 5 stalno zaposlenih obrazovanih mystery shopping stručnjaka, više od 600 honorarnih suradnika tajnih kupaca, dvjema europskim nagradama za najuspješnije promoviranje kvalitete usluge u jugoistočnoj Europi, organizacijom svjetske mystery shopping konferencije u Dubrovniku, organizacijom prve hrvatske Nagrade za posvećenost kvaliteti usluge, te pokretanjem prve Akademije za kvalitetu usluge, a njena vlasnica Kristina Horbec, nagradom za najboljeg menadžera godine, nominacijom za ženu godine, priznanjem Svjetskog udruženja za mystery shopping za posebni osobni doprinos mystery shoppingu, te prvom stručnom knjigom o mystery shoppingu na svijetu – Measuring Management and The Moment of Truth kao i knjigom Tajna nestalog kupca.
Pionirska uloga u promociji važnosti kvalitete usluge, organizacijom Mystery shopping dana, pisanjem članaka i bloga o usluzi, organizacijom raznih istraživanja i stručnih predavanja, te odabira primjera najbolje usluge, isplatila se. Heraklea ima danas više od 250 klijenata iz svih djelatnosti, a financijski rezultati za 2011. pokazuju najbolje dosad a impozantan broj novih klijenata – njih 8 u samo mjesec dana 2012. čvrsto sugerira da je konačno prepoznata uloga tajnih kupaca i važnost mjerenja i unapređivanja kvalitete usluge te njezinog utjecaja na profit. Oni koji su u krizi pogrešno procijenili da ima smisla rezati na troškovima zadovoljstva postojećih kupaca, opekli su se. I promijenili planove. 

 

Novi tajni kupci

Nakon redovite selekcije u siječnju, u veljači nam se pridružilo 50 novih tajnih kupaca i u ovom trenutku nas je 683 diljem Hrvatske.

 

Novi koncept Herakleinog bloga – tražimo Ambasadore odlične usluge

Umjesto dosadašnjih priča o stvarnim situacijama koje su nažalost češće karakterizirali primjeri loše usluge, kroz koje smo nastojali zajedno osvijestiti što možemo unaprijediti, ove smo godine odlučili potražiti Ambasadore odlične usluge, odnosno svjesni da ćemo možda imati puno manje tekstova odlučili smo isključivo isticati pozitivne primjere odlične usluge te ćemo povremeno pisati osvrte na relevantne aktualne teme iz područja našeg rada.  A evo naših prvih priča koje su nas oduševile na Herakleinom blogu.
 

8. Mystery shopping dan – 15.3.2012. Upravljanje povratnim informacijama o kupovnom iskustvu (FEEDBACK MANAGEMENT)

Pozivamo Vas da nam se 15. ožujka na sam Svjetski dan potrošača pridružite u Hotelu Antunović na 8. Mystery shopping danu od 8 do 14 h.
Ove godine tema nam je Upravljanje povratnim informacijama o kupovnom iskustvu (Feedback management). Cilj nam je ukazati na važnost svih povratnih informacija, pokazati kojim se sve alatima one mogu prikupiti te kako ih najbolje iskoristiti za unapređenje poslovanja i povećanje profita.
Predstavit ćemo Vam inovativni koncept primjene mystery shoppinga – Tajni gost na Lošinju koji je dio strategije brendiranja Lošinja kao otoka Vitalnosti.  Na okruglom stolu gostovat će tvrtke koje godinama koriste i mystery shopping i ostale alate i otvoreno će govoriti o svim prednostima i manama istih, a u raspravi će im se pridružiti i kolege iz ostalih agencija za istraživanje tržišta.  Očekuje Vas i detaljan pregled stanja kvalitete usluge po pojedinim djelatnostima s analizom uzroka i prijedlozima unapređenja, kao Heraklein poklon javnosti povodom 10 godina rada.  Predstavit ćemo Vam i novu aplikaciju 555 koja pitajući na ovaj način kako Vam je bilo predstavlja novi tehnološki trend u ovom području i na kraju ćemo vidjeti kako uopće danas kad postoje društvene mreže i toliko informacija sa svih strana možemo iskoristiti  sve to za unapređenje poslovanja i izgradnju brenda. I ove godine, sedmi puta zaredom dodijelit ćemo Nagradu za najbolju uslugu.

Prijavnicu možete preuzeti ovdje.

 

PLANIRANI PROGRAM 8. MYSTERY SHOPPING DANA

Datum: 15.ožujka 2012.
Mjesto: Hotel Antunović, dvorana Beethoven

8 do 9 h kava, brza registracija, speeddating networking

9.00 do 9.45 h – Tajni gost na Lošinju kao dio brendinga otoka vitalnosti – Đurđica Šimičić, direktorica turističke zajednice grada Malog Lošinja i Kristina Žilić, voditeljica mystery shopping projekata u Heraklei

9.45 do 10.15 h –  Kakva je usluga u Hrvatskoj? – detaljan pregled kvalitete usluge u Hrvatskoj po pojedinim djelatnostima uz analizu uzroka i područja za unapređenje povodom 10 godina Herakleinog rada – Kristina Horbec, direktorica Heraklee

Pauza za kavu 10.15 do 10.45 h

10.45 do 12.00 h – Okrugli stol – sve prednosti i mane pojedinih metoda prikupljanja, analize, tumačenja i korištenja povratnih informacija (mystery shopping, istraživanje zadovoljstva, novi alati i metode) – gosti – klijenti s višegodišnjim iskustvom u primjeni mystery shoppinga i ostalih metoda te istraživačke agencije (Opel, OTP, Erste banka, Promocija Puls …)

12.00 – 12.20 h – 555 aplikacija – recite kako Vam je bilo i promijenite svijet na bolje– Eduard Bočkaj, Media Capital

12.20 do 12.50 – Ping pong – prikupljanje povratnih informacija u funkciji izgradnje brenda – Manuela Šola, Abrakadabra

12.50 h– Dodjela Herakleine nagrade za posvećenost kvaliteti usluge za 2011.

13 do 14 h Ručak

 

NAJAVE

24.2.2012. Predstavljanje rezultata NAJTajnica.hr

15.3.2012. – 8. Mystery shopping dan – više informacija, program i prijavnica su na http://www.heraklea.hr/heraklea_novosti/03-02-2012-8-mystery-shopping-dan-%e2%80%93-15-3-2012/

29. do 31.svibanj 2012. – MSPA konferencija u Sardiniji, više informacija na http://www.mspa-eu.org/en/Upcoming_annual_conference.html

Prikaži sve novosti
Izrada: Cingel d.o.o.