RSS

Heraklea newsletter – studeni 2011. – Važno je sudjelovati

Gotovo svaki newsletter do sada smo započeli rečenicom: “Dragi čitatelji, pozdravljamo vas u još jednom Herakleinom newsletteru…”, no ovog puta to nećemo učiniti. Ovog ćemo vas puta jednostavno pozvati da SUDJELUJETE s nama u novom broju našeg newslettera u kojem će, vjerujemo, svatko pronaći poneku zanimljivost.

 

 

VAŽNO JE SUDJELOVATI…

Kao što sam naslov ovomjesečnog newslettera kaže: “Važno je SUDJELOVATI, ne i pobijediti!”. Iako smo svjesni da svatko voli pobijediti, ponekad je dovoljno i samo SUDJELOVANJE u nekoj aktivnosti da ostvarimo cilj koji smo naumili, a to ne mora uvijek biti pobjeda. SUDJELOVANJE u određenoj aktivnosti pomoći će nam da je shvatimo, saznamo što točno želimo, unaprijedimo vlastite stavove i/ili poslovanje. Odličan primjer za to možete pronaći na linku. Ukratko, priča govori o voditelju prodavaonica koji je sumnjao u rezultate mystery shoppinga te sam odlučio obaviti pokoji posjet kao tajni kupac. Iako nije bio u potpunosti educiran o tom poslu, znao je dobro kakve informacije želi dobiti alatom tajanstvene kupnje, te je krenuo na poduži zadatak. U konačnici, rezultati mystery shoppinga bili su odgovarajući, no ono što nije bilo odgovarajuće jest to da je prijašnje vodstvo odabralo kriva pitanja za provođenje posjeta tajnih kupaca – mjerili su krive stvari, stvari na koje kupci nisu obraćali pažnju i koje im nisu bile bitne. Upravo iz tog razloga toplo savjetujemo da prilikom postavljanja standarda u poduzeću, ali i prilikom pokretanja mystery shopping projekta, dobro razmislite o tome što VAŠI KUPCI žele, što je NJIMA (a ne vama!) važno i pravilno postavite prodajni proces. Nakon toga, rezultati ZASIGURNO neće izostati.

 

 

SUDJELOVALI SMO…

U prijašnjim newsletterima najavljivali smo konferencije koje su održane u studenom, na kojima smo SUDJELOVALI kao gosti predavači. Naša direktorica, Kristina Horbec, na konferenciji Hrvatski dani osiguranja naglasila je važnost dodatne prodaje i nuđenja dodatnih usluga u osiguravajućim kućama. Istina, stanje na tržištu nije bajkovito, kupci se sve teže odlučuju na kupnju usluga koje zadovoljavaju neke više potrebe a ne osnovne, no područja za unapređenje uvijek ima i može se bolje. Ukoliko prodamo samo jedan proizvod (čitajte: proizvod po koji je kupac došao), nismo PRODAVAČI nego DODAVAČI. Dodali smo mu što je želio i tu je priča završila. Upravo to bila je tema druge konferencije na kojoj je gostovala Kristina Horbec – Superprodavač. Rezultati internacionalnih istraživanja provedenih unazad nekoliko godina ukazali su na porast nuđenja dodatnih proizvoda u Hrvatskoj, no još uvijek imamo veliki prostor za unapređenje. U konačnici, konkretnim SUDJELOVANJEM prodavača u prodajnom procesu, odnosno PRODAVANJEM a ne DODAVANJEM omogućujemo rast prodaje poduzeća, rast varijabilnog dijela svoje plaće, rast profita poduzeća, a u konačnici, nadajmo se, i rasta našeg gospodarstva.

 

 

SUDJELUJEMO…

…na tržištu gotovo cijelo desetljeće. Prošlog je tjedna, točnije 22. studenog, Heraklea proslavila svoj deveti rođendan. Svoj tradicionalni rođendanski i Božićni party pripremit ćemo u prosincu, a o svemu ćemo vas pravovremeno obavijestiti i pozvati vas na SUDJELOVANJE.

Pozivamo vas da nas potražite i u novom časopisu – Direktor, gdje smo kroz zanimljiv tekst pretočili svoje znanje u savjete kako da podignete uslugu do izvrsnosti.

Dana 8. prosinca pronaći ćete nas na Liderovoj konferenciji Žene u biznisu .

 

 

SVI SUDJELUJU…

Kako našim klijentima kroz rezultate tajanstvene kupnje često ukazujemo na područja za unapređenje, tako i mi sami tome pridajemo veliku važnost. Kako bismo unaprijedili naše poslovanje, osluškujemo komentare i želje klijenata vezanih za naš softver Marti. Istovremeno, osluškujemo i povratne komentare naših tajnih kupaca kojima je naš softver osnova za njihov rad i svaki zadatak. Posljednjih smo mjeseci posebnu pažnju posvetili osluškivanju komentara na naš softver i sukladno tome dodatno ga unaprijedili i omogućili tajnim kupcima kvalitetniji pregled nad zadatkom kako bi, u konačnici, i izvještaji koje vam dostavljamo bili kvalitetniji.

 

 

SUDJELUJTE I VI…

U posljednjem dijelu našeg “newsa” pozivamo i vas da SUDJELUJETE u sljedećim aktivnostima:

– časopis Poslovni savjetnik priprema četvrtu po redu konferenciju NAJTAJNICA 2011.! Pozivamo vas da odlučite učiniti taj važan korak i pogledate istini u oči te provjerite je li upravo vaša tajnica NAJTAJNICA 2011. godine! Ako ste zadovoljni vašom suradnjom, sigurni smo da jest! Stoga SUDJELUJTE u natječaju i prijavite je na natječaj putem obrasca do kraja ove godine. Heraklea će, kao stručni partner, provesti istraživanje metodom mystery callinga (odnosno telefonskih poziva tajnih kupaca).

 

 

Vjerujemo da ste primijetili koliko se puta kroz ovomjesečni newsletter provukla riječ SUDJELOVANJE u različitim formama i oblicima. Naglašavali smo je dosad, a svakako ćemo i nastaviti, jer iznimno je važno SUDJELOVATI – u donošenju odluka u vašim poduzećima, u team-buildinzima, u stvaranju standarda poduzeća, u zajedničkim lijepim i manje lijepim trenucima. Sudjelovanje što većeg broja ljudi u svim spomenutim (ali i drugim) aktivnostima omogućava sinergiju, ne samo poslovanja, nego i vašeg osobnog rasta!

 

 

Pozdrav do sljedećeg zimskog newslettera!

 

 

Vaši Herakleići

Prikaži sve novosti
Izrada: Cingel d.o.o.