RSS

Naše usluge i proizvodi

Koji god problem želimo riješiti, prvo moramo steći uvid u trenutno stanje. Već nam samo to može ukazati na niz mogućih rješenja i kratkoročno povećati vlastitu učinkovitost.  Tako je i s kvalitetom usluge i mystery shoppingom.

 

Heraklea mjeri, unapređuje i promovira važnost kvalitete usluge na sljedeći način:

Mjerenje: Mystery shopping, mystery calling, mystery e-mail i web

Kvaliteta usluge može se mjeriti posjetima prodajnim mjestima, pozivima (prodavaonicama, poslovnicama, call centru i sl.), slanjem e-mail upita te analizom internetskih stranica, kako vlastitim tako i konkurentskim. Sve što se mjeri kod sebe, može se mjeriti i kod konkurencije.

Unapređenje:

Edukacija djelatnika o kvaliteti usluge – Osuđeni na kvalitetu

Edukacija „Osuđeni na kvalitetu“ pruža potrebna znanja i vještine za pravilno usluživanje kupaca ali i dotiče pitanje zašto to svaki puta činiti te vas upućuje u konkretne korake kako ponašanje pretvoriti u prodajno. Temelji se na individualnom pristupu klijentu, te konkretnim rezultatima netom provedenog mystery shoppinga s detaljnim naglaskom na područja za unapređenje.

Heraklea Customer Service Akademija

Na temelju više od 100.000 analiza kvalitete usluge osmislili smo 5 jedinstvenih koraka kojima se usluga može dovesti do izvrsnosti, što će za posljedicu imati povećan broj zadovoljnih kupaca, njihovu povećanu potrošnju i vaš povećan profit. Koji su to koraci i kako ih možete upotrijebiti da postavite svoje poslovanje saznajte OVDJE.

Promocija:

Javna istraživanja – Ljeto, Guest, Smiling report, Čekanje u redovima, Usluga počinje s dobar dan… više pogledajte OVDJE

Mystery shopping dan

Nagrada za posvećenost kvaliteti usluge

This post is also available in: English

Izrada: Cingel d.o.o.